Pages

Saturday 22 June 2013

i heard u got blog ?!?



hai .. assalamualaikum .
saya nurul.

nurul hidayah zaini .
im 24 on 20 jun ( baru je kan )
kenapa 24 baru nk buat blog ?!
kenapa ??
kenapa ??

sebab saya pemalas .
saya pemalas nak menaip .
tapi .. saya rajin stalk .
ahahaa ~
rajin giler stalk .
dan .. baru saya sedar blog .. sedikit penting .
kenapa ?
kenapa ??
kenapa ?
sebab saya ni pelupa .
saya takut .. bila saya tua,saya dah tak ingat kisah muda remaja saya .*ahakkss,remaja sangat !
nanti acaner sy nk share life style sy ngn ank cucu cicit sy kan !
tulis diary .. oh meennn,my handwriting superb awesome sampai kena critic most of my doctor .
agagaaaaa ~
memula,ingat nak keep semua memory dalam lappy,dalam harddisc,dalam my fongg ( cewaaahhh,privacy sgt life i tau ! ) tapi makin besar,makin rajin merayap makin banyak plk gmba,video amek .. dan,oh guyyz .. nak sorok mana lagiiiiii !?!?

klo lappy corrupt,acaner ?
klo harddisc virus,acaner ?
my fongg hilng,acaner ??
lalu .. idea mencurah ke ladang gandum .. ayuh la ber ~ blog !
bleyh share ngn gigirl and boboyz my life yg superb huru hara .
vavavaaaa ~

and hai,assalamualaikum .. saya nurul hidayah zaini !
please bring ur attitude here !
oh kemoonn,behave behave !
:P

5 comments: